fredag 9 april 2010

Bland läxförhör och uteblivna pass

Krögaren har åkt på dunderförkylning och hostar illa.
Försöker hålla mig långt ifrån så min Marathonträning inte går till spillo...
Ego - jag..ja, lite så är det nog..
Tänkte springa med Sonen men istället tog vi det lugnt och pluggade till SO-provet.
Tror att vi satt i 2 timmar. Det handlar om ekonomi och jag lär mig själv mycket samtidigt.
Tar igen den uteblivna träningen imorgon bitti på gymet.
Har med åren lärt mig att en missad träning bara kan vara bra för kroppen.
Min grundkondition är bra.
Förresten testade jag min BMI på nätet idag: Jag är Normalviktig.
Alltså är jag jätteviktig tänkte jag.

2 kommentarer:

  1. Halloj på dig!
    Här har jag inte hittat dig förut eller?
    Hmh jag är också normal viktig = jätte viktig :0)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, det ska bli fokus på bara min träning eftersom jag ska börja blogga på en tidnings hemsida nästa vecka. Så den här bloggen kommer att ha en annan plattform...länk kommer...
    Jag fortsätter följa dig och ditt spännande liv!
    Ha det bra!

    SvaraRadera