söndag 18 april 2010

Sköna Söndag!

Lägrets sista dag började med simning kl 8.30. Jätteroligt pass och jag lärde mig otroligt mycket bra teknik. Fick till andningen bra i crawl. Kör på 3-tagsandning varannan höger-vänster. Efter en och annan kallsup fick jag till det riktigt bra. Fjäril kvarstår dock att bemästra men det gick i alla fall framåt.
Conny tyckte att jag ska börja med Triathlon. Hmm....mycket lockande...
Avslutade passet med 50 m tävling och sen en skön stund i bastun. Som ensam tjej fick jag en hel bastu för mig själv!
Vi fikade, summerade lägerhelgerna och pratade framtidsplaner.
Innan lunch blev det skön relax med avslappningsband.
Supergod lunch (har varit lika gott alla tre helger) med jättegod salladsbuffé. Vilken lyx att bara plocka mat, äta gott och sen lämna disken!
Efter lunch filmade vi mer löpteknik, löpskolningssteg och sist upp- och nerförsbackar. Jag är en hejare på att springa fort nerför. På tävlingar är jag den som springer förbi i nerförsbackarna.
Hemåt väldigt nöjd med kursen. Helt klart över mina förväntningar. Jag har fått ut jättemycket och tar med mig mycket lärorikt i mina framtida planer.
Nu återstår ett cykeltest på onsdag och sen en sista fikaträff i Maj som avslutning.
Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar